Presa de banc franceză doare articulația cotului


Alăturați-vă comunității "elwatersport.

Presa de banc franceză doare articulația cotului articulația piciorului umflată și dureroasă

VKontakte: Bara este obiectul sacru al fiecărui halter, culturist și powerlifter, cu care Presa de banc franceză doare articulația cotului pompa absolut orice mușchi din corpul nostru. În acest articol vom analiza exercițiile de bază cu o bilă, o bară curbă în formă de Ecare se efectuează cu ușurință acasă. Videoclipurile vor fi adăugate celor mai dificile, a căror vizualizare este obligatorie pentru siguranța personală. Și, de asemenea, la sfârșit vor exista un set de exerciții cu 3 bari pentru.

Cele mai eficiente exerciții de bare Presă bancă Exercițiu de bază. Acționează asupra mușchiului pectoral, tricepsului și deltei. Presa de pe bancă poate fi realizată sub diferite pante ale bancii pentru distribuirea către pieptul superior, mijlociu sau inferior, dar vom lua în considerare doar poziția orizontală. A fost adăugat și un videoclip despre tehnica corectă.

Pentru a efectua presă pe bancă acasă, veți avea nevoie de o bancă orizontală sau de 2 scaune puternice care vă pot susține greutatea și barbellul.

2. Folosiți unguente de încălzire

Întindeți-vă pe o bancă, aplecându-vă ușor în partea inferioară a spatelui. Partea superioară a spatelui și a pelvisului sunt presate ferm pe bancă; Luați bilonul cu o strângere închisă cu aproximativ 20 cm mai lat de umeri.

cum să tratezi artrita mâinii după o fractură durere în genunchi și articulații ale unui adolescent

Decât deja apucați - sarcina merge mai mult pe triceps; Coborâți bara până la piept și strângeți în poziția de pornire. Dacă nu îl puteți coborî pe piept din cauza unor caracteristici fizice, atunci coborâți-l până unde este posibil cu cât bara coboară mai jos, cu atât mușchiul pectoral se va întinde.

Video tehnică Există un mic truc aici. Dacă scopul este de a maximiza încărcarea pe mușchiul pectoral și de a reduce sarcina pe alte grupe de mușchi, atunci este necesar să îndepărtați cât mai mult posibil îndoirea în partea inferioară a spatelui, atunci când ridicați, nu îndreptați brațul până la capăt, nu o strângeți până la limita de aproximativ 15 cm.

Presă îngustă a bancii de prindere Tricepsul funcționează foarte bine.

Cocktail verde mexican în meniu. De unde a venit verdele mexican? Rețetă verde de cocktail mexican

Lățimea prinderii trebuie să fie de aproximativ 30 cm între palme. În timpul rulării, coatele ar trebui să coboare de-a lungul torsului. Un exercițiu foarte faimos în culturism. Este un exercițiu de izolare triceps.

  • Comentarii cu geluri de durere articulară
  • O imagine mai exactă poate fi compilată din rezultatele diagnosticării instrumentale.
  • Cremă articulară după luxație
  • Dureri de cot după antrenament de forță.
  • Artrita Reactiva Articulație umăr dureros de la presă de bancă, articulatie umar Osteoporoză tratament · Articulații bolii poate fi realizată rapid.

Efectuați atât culcat, cât și șezut, ca un gât drept, și în formă de E-Z. În timpul execuției versiunii culcate, bara se aruncă spre partea parietală a capului, iar atunci când stă în picioare, aceasta coboară în partea din spate a capului. Instrucțiuni de implementare: Întinde-te pe o bancă, pune mâinile în așa fel încât bara să fie situată la nivelul bărbiei.

Tratamentul rănirii la umăr

Fixăm Presa de banc franceză doare articulația cotului într-o singură poziție, partea umărului este nemișcată. Coborâți încet bara aproape până când vă atinge capul, apoi strângeți-l brusc în poziția opusă. În versiunea în picioare: țineți bara deasupra capului, doar coatele nu sunt mobile și coborâți bara în spatele capului.

articulațiilor după un accident vascular cerebral

Biceps Barbell Lifting Este un exercițiu accentuat pe bicepsul umărului. Se execută în picioare. Aderenta la umar. Apăsați coatele către corp și lăsați-le nemișcate în timpul întregului exercițiu.

Ridicați brațele la maxim, țineți-le în această poziție timp de 1, secunde și maximizați-vă bicepsul.

Importanța tricepsului

Pentru o mai mare izolare a acestui mușchi și pentru a exclude înșelăciunea, puteți apăsa spatele și coatele pe perete și puteți efectua un exercițiu în formă de E-Z. Astfel, bicepsul va fi pompat cel mai eficient. Ridicare cu barilă cu prindere inversă Obligatoriu pentru executare. Funcționează asupra mușchiului brahial. Ajută la creșterea volumului total al brațelor, tocmai atunci când lucrați acest mușchi, începe să crească și, așa cum a fost, împinge bicepsul în partea de sus, ceea ce îi conferă aspectul unor volume mari.

Acționează la fel ca bicepsul clasic, doar o strângere din partea ta. Îndreptare Exercitiul de baza lucreaza un numar foarte mare de muschi, cei principali sunt cvadricepsul si bicepsul picioarelor, latissimus dorsi si partea superioara a spatelui, antebratului.

Exerciții cu un barbell acasă. Compilarea exercițiilor competente cu un bilă acasă

Tracțiunea nu este recomandată începătorilor din cauza pericolului lor de a suferi leziuni la nivelul coloanei vertebrale sau dacă este efectuată, apoi cu o greutate mică și fiți extrem de atenți. Asigurați-vă că vizionați videoclipul cu privire la tehnică.

Nu permiteți curbura coloanei vertebrale. Luați în considerare doar modul clasic de a executa: Cu lățimea picioarelor distanțate. Mânerul este închis, puțin mai larg decât umerii. Privirea este îndreptată în sus.

  1. Nutriție universală Ultra Whey Pro amestecuri sunt amestecate cu grame de apă sau orice alt lichid.
  2. Bursita unguentului articulației genunchiului
  3. Care este tratamentul pentru artroza artrita
  4. Recenzii cremă de condroxid articular

Înclinați-vă în așa fel încât bara să fie exact sub umeri. Pentru a începe ridicarea barei cu un singur efort al picioarelor, atunci când osteoartrita medicamentului articulației genunchiului la genunchi, trebuie să începeți să îndreptați.

Aduceți omoplatele în punctul de vârf. Coborâm bara în aceeași coadă în care am ridicat-o. Video de performanță pentru a reduce riscul de rănire Tija inclinată Exercițiu eficient pentru a rezolva spatele. Introduceți aproape fiecare set de exerciții. În acest proiect, greutatea nu este atât de importantă, merită să ne concentrăm asupra tehnicii de execuție.

Cot Printre toate leziunile articulațiilor, inclusiv a umărului, leziunile primite în legătură cu tehnica greșită pentru a face exercițiul se evidențiază - acest tip de leziune prevalează. Leziunile la umăr apar și în cazul în care un sportiv nu a dezvoltat în mod corespunzător un program de antrenament. Aproximativ o cincime din toate leziunile apar din cauza încălcărilor de siguranță în formare. Trebuie să verificați cu atenție echipamentul înainte de antrenamentul de forță. La ridicarea greutăților grele, atletul trebuie să fie bine pregătit și adaptat.

Luați bara puțin mai largă decât umerii, nu vă îndoiți mult în genunchi, pentru o ușurință de performanță, îndoiți-vă în partea inferioară a spatelui. La începutul exercițiului, umerii trebuie să fie coborâți, iar omoplații cât mai îndepărtate, spatele superior trebuie relaxat.

Exerciții cu un barbell acasă. Compilarea exercițiilor competente cu un bilă acasă

Trageți barilul la stomac, în timp ce în punctul limită umerii trebuie întoarse înapoi, iar omoplatele trebuie reunite. Ridică din umeri cu o barilă Concentrat pe prelucrarea trapezului.

remedii homeopate pentru artroza articulațiilor condroitină și glucozamină acos Preț

Dacă regimul tău de antrenament are un deadlift, atunci ridicările nu sunt necesare, deoarece Presa de banc franceză doare articulația cotului perfect rezolvă trapezul. Luați barbellul aproximativ somnolente dureri articulare nivelul umerilor și începeți să îl ridicați și să îl coborâți doar cu umerii.

Cum să pompezi tricepsul pentru un începător

Puteți efectua o mișcare circulară cu umerii, aceasta va încărca mai mult trapezoidul, dar, în consecință, execuția devine mai dificilă, de asemenea, cu această opțiune, există șanse să răniți ligamentele. Banc de presă stând sau stând în picioare Cel mai bun exercițiu pentru mușchii deltoizi, de asemenea cu o strângere largă, acționează asupra pieptului superior, excelent pentru antrenament acasă.

Cu opțiunea în picioare, încărcarea se duce la coloana vertebrală.

  • Poate osteochondroza vindeca cu unguente
  • Artrita articulațiilor mici ale simptomelor piciorului
  • Cocktail verde mexican în meniu. De unde a venit verdele mexican? Rețetă verde de cocktail mexican
  • Tratamentul rănirii la umăr - Cot

Puteți coborî bara pe piept, sau în spatele capului. Luați în considerare o realizare în timp ce stați cu coborârea pe piept cu o prindere largă: Luați barbellul peste cap. Coborâți bara până la piept și strângeți până la poziția de pornire. Ține spatele drept, te poți sprijini chiar de perete, Trage de bărbie Se adresează delta și afectează ușor trapezul.

Se potrivește bine cu exerciții de barbell acasă. Cea mai optimă aderență este puțin mai îngustă decât umerii. Tehnica este destul de simplă: luați barbellul, stați în poziție verticală și ridicați-l la nivelul gâtului. Înapoi Squats Este de bază.

Tratamentul rănirii la umăr - Viermi

Squats este un exercițiu foarte eficient, dar și un exercițiu traumatic, în videoclip, cu condiția să fie descrise toate nuanțele din tehnică. Ea implică nu numai picioarele, ci și spatele, Presa de banc franceză doare articulația cotului și stomacul. Un exercițiu de restaurare și ajută bine la reabilitare după multe leziuni. Puneți bara pe trapez.