Dureri de articulații și mușchi


Cum vă puteți proteja mușchii de deficitul de magneziu

Profilaxia deficitului de dureri de articulații și mușchi Care este rolul magneziului la nivelul mușchilor? Un raport echilibrat între magneziu și calciu este vital pentru o funcție musculară sănătoasă.

Calciul este responsabil pentru contracția musculară, în timp ce magneziul pentru relaxarea mușchilor. Magneziul controlează transmiterea impulsurilor de la nervi la mușchi, asigură prevenirea influxului continuu de calciu și diminuarea excitabilității nervilor — ceea ce conduce la relaxarea musculară. Pentru adulții sănătoși, Societatea de Nutriție din Germania recomandă un aport zilnic de magneziu de mg, în funcție de vârstă și de sex.

artroza de gradul 1 al tratamentului articulației genunchiului

Dacă există un deficit de magneziu, calciul este stocat în exces în muşchi și aceştia nu se mai pot relaxa. În consecinţă, apar crampele musculare dureroase.

vitMATINA O boala atipica. Cum recunoastem fibromialgia?

Crampele musculare şi alte consecinţe ale deficitului de magneziu: Simptomele deficitului de magneziu Chiar și o carență ușoară de magneziu scade nivelul de energie produs la nivel celular și poate contribui la stări nespecifice de oboseală, care nu pot fi asociate întotdeauna cu deficitul de magneziu. Legătura cu deficitul de magneziu devine mai evidentă odată cu apariţia crampelor musculare, mai ales în timpul somnului.

dureri de articulații și mușchi tratament de ozon terapie articulară

Crampele musculare apar mai frecvent la nivelul gambei, degetului mare şi labei piciorului. De asemenea, deficitul de magneziu poate fi asociat cu tulburări ale ritmului cardiac, palpitații și hipertensiune arterială — deoarece inima este, până la urmă, un mușchi, care funcţionează optim când există un echilibru între contracţia şi relaxarea musculară şi când beneficiază de o concentrație normală de electroliți.

Printre alte manifestări ale deficitului de magneziu se numără spasme ale ochilor și colțurilor gurii.

Conform celor mai recente studii medicale, persoanele care suferă de sindromul picioarelor neliniştite, care afectează calitatea vieţii prin oboseală generată de tulburările de somn, se simt mai bine după administrarea de magneziu. La femei, deficitul de magneziu poate intensifica durerile menstruale și provoca contracții premature în timpul sarcinii.

Navigare principală

Care sunt categoriile vulnerabile la deficitul de magneziu? Deficitul de magneziu se instalează în momentul când nevoia de magneziu crește subit și nu mai poate fi acoperită printr-o dietă normală. Acest lucru se poate întâmpla, de exemplu, în timpul sarcinii și al alăptării, în perioadele de stres, la persoanele în vârstă sau în cazul pierderilor de apă — adică oricând se elimină mai mult magneziu prin transpirație excesivă, urină, vomă sau diaree.

dureri de articulații și mușchi și în bolile articulare korodetsky

Totodată, persoanele care urmează un anumit tratament medicamentos pentru un timp îndelungat, sunt mai predispuse la deficit de magneziu. Este vorba de medicaţia diuretică, care are ca şi efect secundar pierderea unei importante cantităţi de magneziu.

De asemenea, pacienții supuși chimioterapiei cu citostatice, precum cisplatină, sau care iau corticoizi, elimină mai uşor magneziu. Persoanele care suferă de HIV, cancer, afecțiuni pancreatice sau ale ficatului au probleme în a asimila magneziul.

deplasarea articulației genunchiului tratamentul articulației pre-genunchi de gradul 2

Dureri de articulații și mușchi femeile care folosesc contraceptive orale pentru o perioadă îndelungată pot fi afectate de deficitul de magneziu. Contraceptivele orale produc depleţie de magneziu şi cresc nivelul calciului, modificând raportul calciu — magneziu, cu posibile consecinţe cardiovasculare.

Stațiuni rusești cu tratament cu artroză tratament articular criogenic

Magneziul previne şi evenimentele trombembolice pe care aceste preparate le pot induce. La ce trebuie să fie atente persoanele active care suferă de deficit de magneziu? Persoanele foarte active nu numai că își supun mușchii unui efort foarte mare, dar și transpiră excesiv — iar nevoia de unguent pentru umflarea articulației genunchiului crește vertiginos. În special, sportivii de performanţă, al căror corp este expus la efort îndelungat, pot fi serios afectați de deficitul de magneziu.

  • Dar există și alte cauze: Cotul tenismenului sau cotul jucătorului de golf Aceste afecțiuni frecvente cauzează durere și disconfort în jurul părții exterioare a cotului cotul tenismenului sau părții interioare a cotului cotul jucătorului de golf.
  • Calmează rapid durerea cu artroza genunchiului
  • De ce ne trezim intepeniti? | peachindustrial.ro
  • vitMATINA O boala atipica. Cum recunoastem fibromialgia? | Medlife

Magneziul ajută la creşterea rezistenţei şi a capacităţii de efort. Majoritatea băuturilor izotonice pentru sportivi conțin o doză mică de magneziu şi o cantitate mare de zahăr. Având în vedere că organismul nu are prea multe resurse dureri de articulații și mușchi pentru digestie în timpul efortului fizic, băuturile pe bază de magneziu trebuie consumate în special în etapa de recuperare post efort pentru a obține efectul maxim.

leziunile meniscului din genunchiul istoric medical artroza articulației genunchiului din etapa a treia

Profilaxia deficitului de magneziu O dietă echilibrată care include germeni de grâu, avocado, semințe de floarea soarelui și de dovleac, și apă minerală bogată în magneziu, acoperă parţial necesarul de magneziu și diminuează riscul apariţiei deficitului de magneziu.

În schimb, dacă necesarul de dureri de articulații și mușchi este crescut sau dacă s-a instalat deja un deficit de magneziu, trebuie urmat un tratament cu magneziu pentru a compensa carența. Deficitul de magneziu fiind o problemă cronică, la fel ar trebui administrată şi terapia cu magneziu — pe o perioadă lunga de timp. Există multe tipuri de magneziu, diferenţiate între ele astin gel gel sarea de magneziu din compoziţie.

Cele mai bune săruri de magneziu sunt cele organice — acetat, metionat, ascorbat sau orotat de magneziu, ele având o mai bună absorbţie şi eficienţă. Sărurile anorganice de magneziu — clorură, sulfat, oxid de magneziu — se absorb foarte greu în organism şi din această cauză pot avea efecte laxative, ceea ce este contraproductiv într-un deficit de magneziu.

SFATUL SPECIALISTULUI

KG - - Informațiile privind sănătatea personală disponibile pe www. Informațiile prezentate pe www. Vă rugăm să citiți clauzele privind  declinarea răspunderii  și indicațiile referitoare la  drepturile asupra imaginilor.