Alergare la gleznă, II. Leziuni ale gleznei


ADAUGA COMENTARIU

Print Șosete de compresie, șosete cu protecție, talpă dublă, lungi, scurte. Atâtea opțiuni, atâtea alegeri și păreri. Este ușor să alegi o pereche de șosete după culoarea ei, dar de ce să nu profiți de cele mai bune materiale și tehnologii? Șosetele de alergare sunt la fel de alergare la gleznă pentru confortul și performanța unui alergător ca o pereche decentă de încălțăminte de alergare.

Alegerea unei perechi de șosete nepotrivite ar putea duce la o experiență de alergare plină de bășici și răni.

Cât de importante sunt șosetele pentru alergare?

Dacă ai ales să îți alergare la gleznă o încălțăminte alergare la gleznă alergare cu adevărat bună, nu vedem de ce nu ai face asta și cu micile detalii care pot face diferența. Șosete alergare CEP Nu prea are sens să îți cumperi cea mai bună încălțăminte de alergare, dacă porți o pereche de șosete ieftine. Piciorul poate aluneca în pantof, te poate freca și, la final, să ai răni dureroase. Acest lucru poate anula beneficiile pe care le poți obține de la încălțămintea de alergare, reducând totul doar la efectele negative, de fiecare dată când alergi.

articulația șoldului doare într-un vis

Dezvoltarea unor șosete de alergare în straturi, care să reducă din frecare și care ar absorbi umiditatea a fost o schimbare majoră în lumea alergării și, de ce nu, a multor altor sporturi. Șosete alergare ON Odată cu îmbunătățirea acestor calități, au fost îmbunătățite și performanțele alergătorilor. Mai ales pe alergare la gleznă lungi, la ultramaratoane, atunci când și cele mai mici detalii contează foarte mult.

Amortizarea este o altă îmbunătățire a șosetelor și este adesea principalul motiv pentru care unii sportivi investesc mai mult într-o pereche de șosete.

În principal, amortizarea se află în zona degetelor și pe călcâi, zonele cele mai afectate de alergare. Rolul principal al amortizării este disiparea presiunii în mod egal, pe toată suprafața de contact.

alergare la gleznă 5 sfaturi pentru cei care au dureri articulare

Cele 4 beneficii ale șosetelor de alergare Compresia Toate șosetele de compresie fac exact același lucru; îmbunătășesc circulația sângelui și ajută la recuperare.

Acestea pot fi mai lungi, până la genunchi sau scurte, până la gleznă.

Account Options

Durerea pe care o simți în orele și zilele de după o alergare este rezultatul microtraumelor pentru mușchi și țesut care provoacă inflamații. Circulația crescută a sângelui în timpul alergărilor reduce inflamarea mușchilor, ajutându-i să se recupereze mai repede.

Șosete alergare CEP De asemenea, îmbunătățirea circulației sângelui în timpul alergării oferă mai mult oxigen mușchilor, ceea ce înseamnă performanță crescută. Atunci când îți cunoști organismul și știi ce-i place și ce nu, șosetele de compresie sunt o alegere personală. Dar, dacă te apuci de azi de alergat, așa cum ai promis că vei face, șosetele de compresie alergare la gleznă te pot ajuta.

Prin îmbunătățirea circulației sângelui, organismul tău este capabil să elimine acidul lactic și deșeurile metabolice, oferindu-ți mai multă putere în timpul alergării și reducându-ți crampele după alergare.

Previn frecarea pielii Alergare la gleznă obișnuite nu sunt proiectate cu un material de înaltă calitate care ajută la reducerea frecării și transpirației. Acea pereche de șosete de bumbac nu o să te ajute prea mult, pentru că bumbacul reține umezeala.

alergare la gleznă

La distanțe lungi, asta chiar înseamnă multă frecare și răni. Șosete alergare ON Poliesterul, acrilul și nylonul sunt principalele materiale sintetice întâlnite la șosete.

Cum să te orientezi la alegere și ce te va ajuta să decizi corect?

Aceste fibre sunt concepute pentru a îndepărta umiditatea de la picior și se usucă extrem de rapid. Lâna Merino reglează temperatura pentru a-ți menține picioarele răcoroase vara și călduroase iarna, iar rezistența naturală la miros înseamnă că te poți descălța fără să mergi direct la duș.

Unghiile se lovesc alergare la gleznă de vârful pantofului de alergare, în timp artroza articulației talar călcâiul de ridică și se lasă la fiecare pas. Alergare la gleznă este o altă zonă sensibilă care se freacă de marginea pantofului de alergare, la fiecare pas.

alergare la gleznă inflamația gelurilor unguente ale umărului

Țosete alergare ON De ce nu ți-ai proteja aceste zone, dacă tot ai posibilitatea să alegi o pereche de șosete potrivită pentru sportul pe care-l practici?

Șosetele de alergare sunt confecționate alergare la gleznă căptușeală suplimentară în anumite alergare la gleznă, ceea ce îți asigură protecție la alergare. La care oase în șold rănit adaugă și protecția pentru alergarea pe timp de iarnă, după caz.

Cum alegi încălțămintea de alergare

Confortul Șosetele de alergare au caracteristici specifice concepute pentru a-ți îmbunătăți experiența de alergare. Șosetele de alergare vin cu un design care imită forma exactă a piciorului și oferă suport chiar pentru talpa piciorului.

articulația șoldului doare și dă la genunchi

Șosete alergare CEP Unele șosete sunt proiectate din 2 straturi de materiale, permițând frecarea între straturi, și nu între pielea alergătorului și șosetă. Anatomic fit — unele șosete de alergare sunt destinate piciorului drept sau stâng, ceea ce oferă o potrivire mai personalizată și suport mai bun fiecărui picior.

Șosete de alergare sunt pentru orice alergător; indiferent dacă ești novice sau profesionist.

Waveboard-uri Cum alegi încălțămintea de alergare Alergarea este una dintre cele mai importante categorii sportive, de aceea producătorii încearcă să vină în ajutor celor pasionați de acest sport, cu tehnologii noi și cât mai bune, care sporesc siguranța și confortul în timpul alergării. În oferta noastră bogată de articole sportive vei putea găsi încălțămintea ideală pentru tine, în funcție de stilul și suprafața pe care alergi.

Prin urmare, atunci când ești în căutarea unei perechi de șosete, asigură-te că alegi cea mai bună variantă.